jeudi 17 septembre 2015

Westside barbell for jumping bastards

Hoi iedereen!
Ik heb al wat info gezocht over ws workouts, en het principe zou mij moeten helpen om mijn doel te bereiken,namelijk explosiever worden en hoger springen. (denk ik toch..)
Nu snap ik het principe van ws wel namelijk een max effort day en een dynamic effort day, maar wat moet je nu juist doen van oefeningen op deze dagen?
Bv Me: squat ik las 12 sets van 2 reps??
Moet je dan maar 1 oefening max effort doeb?
En what about deadlift dan?
En wat zijn de zogenoemde assitance oefeningen dan?
Is het de bedoeling dat je op de dynamic effort day de zelfde oefeningen doet zoals op de max effort day maar dan sneller en met minder gewicht?
Iemand die mss eens een goed voorbeeld kan posten van een training op ME en DE?
Ik hoop dat het mij zal helpen mijn doel te bereiken...


Westside barbell for jumping bastards

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire