mercredi 16 septembre 2015

voeding +schema

dag iedereen,
ik ben opzoek naar een goeie voeding schema en training schema
ik heb al paar opzoekingswerk gedaan
ik weeg 63kg en ben 164cm lang

ong 126g protine
350g khly

ik denk dat ik dat ongeveer goed heb berekend.

voedingsschema


08.30 2 sneedjes bruin brood met pindakaas
12:00 5 sneedjes bruinbrood met kipfilet
16:00 protine shake isolate
18:00 avond maal verschild vaak
20:00 poritine shake casein

trainschema
maandag: kickbox
dinsdag: kickbox
woensdag: fitness (borst+triceps)
donderdag: fitness (rug + biceps)
zaterdag: fitness (schouders)
buik training tijdens mijn training op kickbox

ik ga niet alle maandagen omdat ik ook nog studeer en kan zijn dat ik soms maar 1x per week naar kickboks ga.


zijn er nog tips dat mij kan helpen om meer massa te kweken. maar ik wil ook niet van 63 naar 80kg gaan bewijze van spreken. ik wil mijn lichaamsgewicht behouden en gewoon massa en droog
ik heb verschillende site's bezocht en ik begrijp het niet 100% misschien dat jullie mij daarbij zouden kunnen helpen


mvg
karim


voeding +schema

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire