mercredi 16 septembre 2015

Tijd om off te gaan. 25 weken on

Hoi mijn naam is Moreno,
Ik ben in maart 2015 begonnen met mijn eerste kuur.
Deze kuur bestond uit 12 weken 250 test e en een 4 weken winny kickstart erbij.
Hierop heb ik mooi gegaind 15kilo, Erg vochtig werd ik en ik ben 4% lichaamsvet erbij gekomen.
Ik ben erg dom geweest en heb mij niet gehouden aan een degelijk voedingschema,
Waar ik nu erg spijt van heb.Nou het probleem is dus nu toen ik na die 12 weken test e off ging.
Viel ik de put in en voelde ik me heel erg moe en me oude depressie kwam weer naarboven,
3 weken off en ik stond op het punt om na een feest te gaan en daar zou ik de eerste keer MDMA te doen.
DE GROOTSTE FOUT VAN ME LEVEN. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoelt die week dus ik ben weer on gegaan op 500test.... Ja dom maar dat was het enigste waar ik aan dacht op dat punt om dat kut gevoel weg te krijgen. Nu ben ik dus al 25 weken on waarvan ook nog 5 weken tren bij de laatste weken. maar ik wil nu echt off gaan. Maar heb geen idee wat ik me moet gaat voorstellen en wat ik nu het beste kan gaan pakken nu ik off ga HCG 3weken op 5000IU met clomid en nolva erbij voor 4 weken ik ben nu even radeloos, En begin ook last te krijgen van mijn lever. Dus vandaar dat ik de conclusie ben gekomen om off te willen gaan.

Graag tips voor een goeie pct om weer te herstellen.

Groetjes moreno.:)


Tijd om off te gaan. 25 weken on

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire