lundi 14 septembre 2015

euforie

Door een depressie excessief alcoholmisbruik gebrek aan beweging en verkeerde voeding had ik een enorm overgewicht.
Met mijn lengte van 1.74 woog ik meer dan 110 kg (geen spier :rolleyes: )
Ik ben uit mijn depressie geraakt, gestopt met alcohol en beginnen te vermageren door iedere dag te wandelen en op mijn voeding te letten.
Het is begonnen met korte wandelingen die uitgegroeid zijn tot ?? ik heb geen idee ik wandel soms uren aan een stuk aan snel tempo.
Nu is het uiteraard de bedoeling om met de tijd ook terug een beetje spieren aan te maken.
Dus ik ben al een paar dagen geleden begonnen met krachtreiniging afwisselend met wandelen .
Wat mij enorm opvalt is als ik aan het wandelen ben geraak ik een soort trance en krijg een gevoel van euforie.
Soms ben ik op autopiloot aan het wandelen, volg netjes de baan stop voor een rood licht maar mijn geest is weg en ik voel mij goed.(serotonine denk ik)
Dit gevoel heb ik niet bij krachtreiniging.
Kun je dit gevoel bij krachtreiniging ook krijgen ( misschien trein ik niet genoeg)
Hebben andere mensen deze euforische gevoelens ook ?

ter info nu weeg ik +/- 84 KG moet nog veel vet weg (heb geen vet meter meer)
Spieropbouw gaat traag (logisch ben pas begonnen)
( ik zal mijn status of de forum aanpassen als ik een beetje verder ben ;) )


euforie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire