mercredi 16 septembre 2015

Onverklaarbare vermoeidheid

Hey ho het gaat best waardeloos, ik ben namelijk al een half jaar erg vermoeid en het wordt momenteel met de dag erger. Ik probeet mn stats ook stabiel te houden maar dit lukt gewoon niet. Ook ben ik na 2 oefeningen al mijn energie kwijt. een set zwaarder squatten dan 90 kg wil gewoon niet omdat ik er de energie niet voor heb, en stats zoals bankdrukken zijn ook redelijk verminderd in anderhalve maand: van 5x120 flat bench naar 5x100 met moeite en 5x100 op incline naar 5x90 met volle kracht. Ook eet ik voldoende en houd ik ook rekening met bepaalde vitaminetekorten. Het enige wat ik nog wil proberen is ZMA van body&fit, maar ik denk niet dat het aan m'n voeding ligt. Als ik ook maar 3 uurtjes naar school ben geweest dan kom ik weer thuis, plof ik op mn bed (rond 3 uur s middags) en dan word ik om half 8 wakker, puur omdat mn pa me dan wakker maakt om te eten. Ik moet dan nog trainen en dat sla ik nu ook over omdat school prioriteit heeft, maar ik heb niet eens de energie om huiswerk te maken, hierdoor bouw ik nu een achterstand op. Ik heb al een bloedtest laten doen en daarbij heeft de dokter 5 dingen aangekruist,en hieruit kwam geen enkel resultaat. Probleem is nu dat mijn dokter 2 weken op vakantie is en dat ik enkel bij andere dokters kan komen bij spoed. Hebben jullie misschien enig idee waar het toch aan kan liggen, bepaalde vitamines die ik mis? Lijkt mij steek aangezien ik - in de tijd dat ik wakker ben - toch zo veel mogelijk en ook gevarieed probeer te eten. De laatste 2 maand wordt het een beetje ondraaglijker en ik ben in 3 a 4 maand ook van 96 kg naar 85 kg gegaan met iets meer bodyfat erbij (1 a 2%?) bvd


Onverklaarbare vermoeidheid

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire