lundi 14 septembre 2015

Arie1 gaat OFF en aan topic

Ik weet niet of er interesse voor is, maar ik ga hier mijn progressie of regressie bijhouden.
Ik ga off komen na ruim 1,5 jaar van blasten en cruisen.

Gebruikte middelen:
Test
Deca
Tren
Masteron
Boldenone
Dianabol
Winstrol
Insuline

Altijd onder 1 gram per week in totaal in de blast, orals max 30 mg per dag.
Tren ben ik snel weer mee gestopt want ik had het zwaar met de sides.

Ik zit nu op 84 kg en zo een 8% vet.
Had ik meer uit het kuren kunnen halen qua gewicht en spiermassa?
Ja zeker maar heb wel een respectabel fysiek opgebouwd laten wij het daarop houden en heb mij niet gericht op massa alleen, laten we zeggen dat ik een wedstrijdsporter ben.

Laatste inject was een week geleden test-E 250mg en deca 200mg.
Heb sindsdien HCG gezet op 2500 iu en dat doe ik woensdag weer, het plan is om over een week te beginnen met in ieder geval 4 weken clomid op 50 mg.

Over een aantal weken laat ik bloed trekken en dat zal ik ook posten.


Arie1 gaat OFF en aan topic

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire