dimanche 13 septembre 2015

Voedingsschema Stronglift 5x5

Voor ik begin misschien een korte, ik ben begin juli na een lange tijd geen fitness gedaan te hebben weer begonnen. Na wat zoeken en lezen kwam ik terecht op Stronglift 5x5 en dat sprak me enorm aan. Stronglift doe ik nu al sinds juli, maar jammergenoeg waren er wat pauze's (fitness had jaarlijks verlof van 2 weken + dat ik zelf 1 week op reis was in een hotel met een armzalig fitnesszaaltje met een curled bar met 2 platen van 10kg).
Nu heb ik in die gehele tijd al m'n voeding aangepast, met name gezonder eten en beter opletten. Toch vind ik het nu tijd om met een echt voedingsschema te beginnen, nu heb ik met wat opzoekwerk wat proberen in elkaar te steken en ik hoop dat jullie hem even kunnen nakijken en eventueel beoordelen als hij ietwat goed is en past bij Stronglift 5x5.

Nog een laatste detail, buiten het feit dat ik 3x per week Stronglift doe, probeer ik ook 3x per week te lopen of te zwemmen.

Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: doc Voedingsschema.doc (44,0 KB)


Voedingsschema Stronglift 5x5

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire