jeudi 17 septembre 2015

Wedstrijd: Win een dbb ELITE lidmaatschap!

Ik doe mee aan een wedstrijd van mijn school via facebook. Als mijn foto op 30 september het meeste likes heeft win ik een opleidingscheque twv 93 euro.

Ik heb dit met Big T besproken en ik mag mijn elite lidmaatschap verloten onder de leden van DBB die mijn foto een like gegeven hebben. Wegens ziekte kan ik niet meer vaak trainen en daarom ben ik op dit forum ook niet meer actief.

Alle mensen die mij een like gegeven hebben moeten in dit topic, via pb of via karma hun voornaam en de initialen van de achternaam plaatsen, deelnemen kan tot 30 september 2015 middernacht.

Daarna zal een lotingsprogramma via de pc een winnaar uitkiezen.


Mijn naam is Michiel Debuck en mijn foto staat in de reacties op de wedstrijd van SNT volwassenenonderwijs Brugge:

http://ift.tt/1QkZncy


Bedankt alvast om te stemmen!


Wedstrijd: Win een dbb ELITE lidmaatschap!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire