lundi 14 septembre 2015

Is er iets mis met mijn voeding ?

Ik heb op ze laagst gecut op 2000 cals.
Alleen nu na een maand bulken op 2350 à 2400. Wil het liefst nog meer eten.
Als ik in de spiegel kijk nu. Lijk ik vetter geworden te zijn.

Ik eet 10 volkoren boterhammen met of gekookt ei of pindakaas. Dan eet ik nog eens 750 gram magere kwark verdeeld over de dag. 55 gram havermout tot 60 gram. Kipfilet met rijst en groente. Heel soms gooi ik er ook een handje cashewnoten in ligt eraan of ik honger krijg door de dag heen. Klopt het is eentonig allemaal op het moment. Maar ik hoor niet vetter te worden. Ik train 5 x in de week. Soms ik ga ik buiten voetballen 1 of 2 x in de week. En mijn enige cheatmeal is een pizza in het weekend. Voor de rest eet ik altijd hetzelfde cals en macro's.


Is er iets mis met mijn voeding ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire