mercredi 16 septembre 2015

Op de goede weg?

Hoi lezers,

Een kleine 2 maanden terug stelde ik een aantal vragen over mijn voeding en training op deze pagina. Ik hoorde o.a. ik dat ik veelste weinig at. Hierdoor ben ik geleidelijk veranderingen gaan brengen in mijn eetschema. Ik ben trouwens 18 jaar, 185cm, 80kg. Momenteel eet ik dit:

ONTBIJT: 2 gebakken eieren die ik op 2 snee'tjes brood leg
1 boterham met een plakje kipfilet
en nog een Whey shake gemixt in melk

MIDDAGETEN (verdeeld over 2 grote en 1 kleine maaltijd)
12 boterhammen. 4 met pindakaas, 8 met kipfilet
1 Whey shake (na sporten)

AVONDETEN: (wat de pot schaft, maar:)
paar lepels groenten, aardappelen
3/4x kip, soms vis of ander vlees.
1/2x rijst/macaroni/lasagna

AVOND SNACK: 500gram kwark

Hierbij moet ik vermelden dat ik elke dag school heb tot 3 uur, direct daarna ga sporten tot circa 5/6 uur en dan na een tijdje al moet avondeten. Alternatieven voor boterhammen op school zijn lastig, hopelijk is dit goed zo. En 's avonds moet ik eten wat de pot schaft.
Verder hoop ik nog een aanvulling te kunnen krijgen op mijn avond snack. Heb elke avond stiekem toch nog wel honger, dus aanvullingen zijn welkom..
Nu ik toch bezig ben is het misschien handig om wat info te geven:
Ik ben niet dik, maar een beetje gezet. Veel vrienden die ook fitness doen hebben me geadviseerd om deze winter vooral te bulkn, en voor de zomer te gaan cutten. Hoe denken jullie hierover? Ik train trouwens standard split training:Dag1 Chest+tricep Dag2: Rug/Bicep Dag3: Leg/Shoulder Dag4 Cardio En ik pak 2 keer de week abs erbij, willekeurig. Doel is om spieren te kweken maar voor de zomer een laag vetpercentage te hebben... so:cool:

Ik ben benieuwd naar jullie (hopelijke) reacties met aanvullingen, dan kan er iets mee doen


Op de goede weg?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire