jeudi 17 septembre 2015

No Xplode 3.0 vochtballetjes

Gisteren ik No-Xplode en CellMass aangeschaft. Op dat moment had ik haast dus opende No-Xplode en heb het zakje dat erin zat erin gegooid, want ik dacht dat je de smaak zelf in moest brengen.(had de smaak watermeloen) Later kwam ik erachter dat het voor het vasthouden van de vocht in het potje, zodat de poeder niet uitdroogt.

Dus ik heb die dag No-explode ingenomen met de vochtballetjes erin :p, het training ging goed. Tijdens het trainen had ik een hoge pomp. de volgende dag heb ik No-Xplode gefilterd en de balletjes gingen niet door het filter, maar nog een deel van de kruiden gingen ook niet door het filter. Ik weet niet precies wat dat is, grote deel ging er wel door maar er was een deel dat groter was dan de andere deel. Ik heb het geproefd en het leek mij dat dat de smaak is (watermeloen) het was heel zoet.

Vandaag heb ik getraind zonder dat ene deel (dat grote kruiden deel) en voelde niet de pomp als gisteren. Mijn vraag aan jullie: zijn die balletjes giftig ? en kan het zo zijn dat dat andere deel (grote deel) ook een pomp gevoel geeft, want dan ga ik hem weer bijvoegen met de vochtballetjes (balletjes zijn te veel om hem te scheiden van de grote deel).

Ik heb No-Xplode gelijk na eten ingenomen en 30min daarna getraind, kan dit het ook zijn ?

Wie heeft hier verstand van ??


No Xplode 3.0 vochtballetjes

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire