mardi 15 septembre 2015

scheve rug? pijnlijke schouders? snapping hip?

Hallo,

Ik kamp met zeer veel gewrichtsklachten. Dit houdt al jaren aan en sinds ik bureauwerk doe gaat het alleen maar slechter. Ik heb de indruk dat teveel zitten veel schade aan mijn lichaam berokkend. Heb alle houdingen geprobeerd, maar blijf mijzelf betrappen voorover te hangen. Bij rechtstaan knakt mijn heup heel hard, hetgeen mij constant ontstekingen oplevert. Mijn schouders lijken ook elk moment te kunnen gaan ontwrichten. Graag wou ik de experts onder jullie vragen om mijn rugcurve te beoordelen. Sinds mijn tienerjaren kreeg ik al de opmerking dat ik 'precies een bult heb', de klokkenluider van notredam e.d. Volgens de dokter is dat een spier, mij lijkt het eerder misvormd :D (en dus grotendeels mijn verkeerde lichaamshouding in de hand te werkt).




Groeten,
Kr.


scheve rug? pijnlijke schouders? snapping hip?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire