mardi 15 septembre 2015

Beste post workout supplement?

Normaal gesproken haal ik altijd Magnificent van Body en Fit, maar na die onderzoeksverslagen van http://ift.tt/18tGeFU gelezen te hebben, waar Body en Fit zeer slecht uit de bus komt, twijfel ik of ik daar nog wel moet bestellen.

Ik zit te denken aan Megagrow van XXL, maar die is een stuk duurder dan Magnificent.

Mijn vraag aan jullie: Wijkt Magnificent ook zo sterk af van het label als bijvoorbeeld de Whey Isolaat van Body en Fit (en word je dus eigenlijk gewoon genaaid)? Ik kon geen onderzoeksverslag vinden....of is Magnificent wel okee?

Kort gezegd ben ik gewoon op zoek naar de beste post workout voor spiergroei. Alle tips en commentaar zijn welkom :)


Beste post workout supplement?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire