lundi 14 septembre 2015

Waarom word ik lichter terwijl ik train?

Hallo,

Mijn vraag is dus waarom word ik lichter terwijl ik fitness?
Ik fitness nu sinds 2 weken.

Maar ik word sinds ik 2 weken fitness steeds lichter
terwijl het mij lijkt dat je zwaarder moet worden toch?
Nou heb ik al een droog postuur en begon ik met 65KG
Nu weeg ik nog maar 63,5 KG

Wat ik op een dag eet is:
in de ochtend
5-6uur een weight gainer shake
10 uur optimel 500gr kwark ( magere kwark )
12-1uur 3 bruine boterhammen met kaas.
15 uur 2 bruine boterhammen met kaas.
18-19 uur wat er word gekookt, vaak groente met aardappelen en vlees.
21-22 uur yoghurt met cruesli

En in de avond na het sporten neem ik nog een weight gainer shake.
+ ik neem in de ochtend als ik wakker word en voor dat ik naar bed ga.
Dedicated dominate http://ift.tt/1s9y3n9 de link is een beschrijving van het producht dedicated dominate.

Maar goed, Is het normaal om nog lichter te worden in het begin? word ik later pas zwaarder door spiermassa? graag zou ik hier wat antwoorden op willen hebben, omdat ik nog al onzeker word door het gewicht verlies, Ik wil juist niet nog lichter worden!!

alvast bedankt.


Waarom word ik lichter terwijl ik train?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire