mardi 15 septembre 2015

Tips

Beste iedereen,

Ik ben eind juli ongeveer begonnen met fitnessen (Toen 106kg) wat allemaal wel goed gaat, ondertussen weeg ik 98kg, alleen vraag ik me af of ik het allemaal wel goed aanpak en ik zou wat tips kunnen gebruiken :) Ik doe 15 min fietsen en eindig met 15 min hardlopen, daartussen doe ik een beetje alles trainen dmv kracht training, ik ga 3x per week fitnessen voor 1 uur-anderhalf uur per sessie.

Ik vraag me af of er betere manieren zijn/betere programma's aangezien ik nog niet helemaal tevreden ben. Mijn doelstelling is om over 2 maanden 90 kg te wegen dus daarop zou wat ingespeeld kunnen worden. Zijn er nog tips qua voeding? Wat ik nu doe is gewoon mee eten wat de pot schaft alleen eet ik geen aardappelen meer, neem ik 1 stuk vlees en eet ik voor de rest groenten. Ik at 's ochtends altijd beschuit alleen heb niet het idee dat dat het beste is als je wilt afvallen. Als er mensen zijn die tips kunnen geven wat ik 's ochtends op kan als ontbijt, aangezien dit ook belangrijk is, hoor ik het graag. Het liefst iets wat makkelijk en snel klaar te maken is aangezien ik 's ochtends al erg vroeg weg moet helaas. Ik begon sinds gisteren weer met eiwitshakes als ontbijt alleen weet ik niet of het goed is om als ontbijt te nemen aangezien ik het vroeger altijd nam na het sporten.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ^^


Tips

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire