jeudi 17 septembre 2015

Laptop advies studie

Hey,

Ik zoek voor mijn studie een goede betrouwbare laptop.

Volg momenteel de studie automotive (HTS), en ben hier dus ook een goede laptop voor nodig.
Met goed bedoel ik: Solidworks, office, internet etc moet soepel draaien en tegelijk kunnen draaien.
Nou valt dit op zich nog wel mee qua prestaties volgens mij.

Maar ik weet nog niet precies hoe ingewikkeld en uitgebreid het komende jaar/jaren gaat worden qua programma's.
Tot nu is het enkel solidworks en de standaard dingen die men doet op een laptopje, ( netflix, office, YouTube, social media etc ).

Zelf zat ik te denken aan de volgende vereisten:

- Core i5 of AMD A8 die richting
- SSD ( hoeft niet maximaal, hier thuis nog desktop staan voor opslag)
- WEL een videokaart.
- Makkelijk mee te nemen zijn. (qua grote, en gewicht) 15 inch dus.

Budget:

Om en nabij de 600/700.

Mijn oog was momenteel gevallen op deze laptops:

http://ift.tt/1KTTPrB

http://ift.tt/1KTTPrE


Maar aangezien ik hierin nog al een leek ben vraag ik eventjes voor advies..
Bedankt alvast! :)


Laptop advies studie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire