mardi 15 septembre 2015

Hoe krachttraining om vet te verliezen?

Ik wil graag van jullie weten hoe jullie trainen om vet te verliezen naast eventueel cardio.

Op dit moment train ik ongeveer 1-1,5 uur zo'n 4/5 dagen in de week met het volgende split schema:
Dag1: Borst
Dag2: Rug
Dag3: Schouders
Dag4: Biceps+triceps
dag5: Benen

Rustdagen zijn beetje variabel. Vaak neem ik tussen dag 2 en 3 of dag 3 en 4 een rust dag en meestal na dag 5

Ik doe dan per oefening 4 sets waarvan de 4e set een drop set is met 3 drops van ongeveer 20%.
Gewicht pak ik voor 8 herhalingen ongeveer met de andere sets.

Ik begin training altijd met compound oefeningen en richting het einde meer isolatie oefeningen.

Is dit volgens jullie een goede training manier of zal ik meer focus leggen op alleen compound oefeningen aangezien je daar meer mee verbrand? En misschien ander split schema? 2 spiergroepen per dag ofzo?
Meer of minder herhalingen pakken?

Thanks :D


Hoe krachttraining om vet te verliezen?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire