mercredi 26 août 2015

Clean bulk na cut (-12kg)

Dag Luitjes,

Mijn cut (86kg nu 74kg in 120dagen) zit er bijna op en ben me aan het verdiepen in een zo 'clean' mogelijke bulk.
Wat is nu verstandig om te doen? :

Mn cut schema 2,5gr eiwit/kg, 1gr vet/kg en de rest carbs 20% onder onderhoud ging goed. Nu wil ik dus 20% boven onderhoud gaat eten, maar vul ik dit puur aan met carbs?

Aangezien ik graag 'eiwit' producten lust zou ik liever meer eiwit willen eten, maar volgens mij heeft dat totaal geen zin lees meerwaarde?

Eigenlijk betekent het van cut naar bulk dat ik +/- 1000kcal meer moet gaan eten. Eiwitten en vetten heb ik genoeg volgens de 'normen' .....maar die 1000surplus vullen met wat meer eiwitten zet toch ook minder gemakkelijk vet aan? Of zijn die extr carbs voor mn anabolic effect hoger te krijgen en gaat dat met extra eiwitten neit lukken?

Wie kan het me uitleggen/zeggen?


Clean bulk na cut (-12kg)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire