lundi 31 août 2015

volop vetmassa verliezen

Hallo mannen,

sinds een paar maanden ben ik de sportschool ingegaan met hoge verwachtingen. Mijn doel was vooral om een hoge BMI te hebben maar een zo laag mogelijk vet %. Hier zijn 2 testresultaten, de 1e toen ik begon met trainen en de andere is de meest recente:


Lengte: 182cm
Geslacht: Man
Leeftijd: 16

Datum van test: 11/04/2015 ----------------------Datum van test: 20/07/2015
Gewicht: 86.0 kg -----------------------Gewicht: 83,9 kg
Spiermassa: 37.8 kg -----------------------Spiermassa: 38,7 kg
lichaamsvetmassa: 19.3 kg --------------------- Lichaamsvetmassa: 15.8 kg
BMI: 26.0 -----------------------------BMI: 25.3
vet %: 22,5 ---------------------------vet %: 18.8
BMR: 1810 kcal ---------------------------BMR: 1841 kcal


laatste test was dus al bijna 2 maanden geleden, in verband met ramadan, werk, en natuurlijk vakantie ben ik niet fanatiek wezen sporten en eten (is natuurlijk niet goed te praten haha). Ik heb dan ook alleen maar krachttraining gedaan, en ik ben bang dat ik vooral ben aangekomen in vet.

ik kreeg als advies van een trainer bij de sportschool om vooral te focussen op vet verlies, mijn spiermassa is al aan de hoge kant maar de spieren zullen niet te zien zijn met een laag vet er boven op.

Vandaar mijn vraag of mensen tips hebben wat betreft het meest effectieve manier om vet te verliezen!
moet ik focussen op de loopband of toch andere oefeningen doen? En wat voor eten moet ik vooral nemen en wat vermeiden? Heel erg bedankt voor de tips alvast!

Mvg Ouassim.


volop vetmassa verliezen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire