dimanche 30 août 2015

Nastypants log:

Hallo iedereen


Mijn naam is Jan, ben 25, meet 1m81 en weeg 86 kg.
In men dagelijkse leven ben ik koerier voor een expressbedrijf.

Heb op vrijdag de draad weer opgenomen na lang niets doen / kunnen doen.

De bedoeling is om 3 keer per week te trainen volgens de 5*5 van Reg Park

Sport/medische geschiedenis

Heb 8 jaar Taekwondo gedaan waarvan de laatste 3 niet meer intensief door men werk.
Ander werk nu waardoor ik elke avond werk en helemaal niet meer kan gaan trainen helaas. :(

Ben iets meer dan een jaar geleden voor de eerste keer door men rug gegaan, geen prettige ervaring.
Paar weekjes thuis gezeten van het werk, was in orde om dan weer eind oktober het zelfde voor gehad te hebben. (Was het gevolg van een groot volume klant van ons wiens pakken ook gemiddeld 20kg/30kg wegen, er wordt daar gemiddeld een 3 a 5 ton aan pakken verzet op een 3 tal uur, maar maak je geen zorgen ik hoef er niet meer langs te gaan :) ) Het ging uiteindelijk om overbelasting.

Ben nu al lang blij dat ik terug normaal kan werken en tillen.

Zo en dan nu men eerste training:

15 minuten los draaien op de fiets.

Back extensions:

10 x bw+15
10 x bw+15
10 x bw+15

Bench:

5 x 60
5 x 60
5 x 60
4 x 65
5 x 60

Hier dacht ik dus klote wat is dat zwaar na de eerste 3 keer. Sayer was in de buurt en even gevraagd dat de bar toch maar 10kg weegt? Niet dus, 20 kg. Beetje op mispakt maar toch blij dat ik het kon. 65 geprobeerd maar toch niet gelukt, de vorm ging niet meer. Besloten om dan de laatste terug op 60 kg te doen en dat ging maar toch moeizaam.


Deadlift:

5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 60
5 x 60

Omdat ik nu wist dat de bar 20 kg weegt dacht ik het maar te proberen op 60 en ging verbazend goed.
Hele dagen dozen vanop de grond oppakken werpt dus zen vruchten af!:p

Squat:

1 x 40
1 x 20
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Had hiervoor nog nooit gesquat in het squatrack, enkel met behulp van de smithmachine. Sayer was zo vriendelijk om me hier even bij te helpen en wat tips te geven. Was een vreemde ervaring om dat zo losstaand te doen maar de voldoening was des te beter :D Bedankt Sayer!


Moesten jullie nog vragen hebben, brand maar los! Ik bijt niet (tenzij je dat wil :aai: :kiss: )


Nastypants log:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire