jeudi 27 août 2015

Zoveelste gyno topic maar helaas

Ik ben bezig met:
test e: 500mg pw
tren e: 600mg pw
hcg 500iu e5d

Momenteel zit ik in m'n 10e week en sinds 2 weken terug had ik naast m'n borst een knobbeltje dus toen ben ik eerst een week begonnen met 10mg nolva ED maar na een week was het nog niet minder. Ik ben daarna dus omhoog gegaan naar 20mg nolva ED en 10mg aromasin EOD en nog is die niet weg maar wel stabiel. Ik zit inmiddels een week op deze dosering en er vormt nu ook een heel klein 2e knobbeltje achter m'n andere borst.

Ik heb nog een potje arofixen liggen en zou het een idee zijn om dan op 20mg/20mg nolva en aromasin te zitten ED? Of kan ik beter bloed laten testen om te kijken of het niet prolactine verhoging is?


Zoveelste gyno topic maar helaas

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire