lundi 31 août 2015

Hcg ampullen (gebruik van opzuig filternaald nodig?)

Hoi people,

Ik heb hcg ampullen 5000 iu met 1 ml vloeistof.
Wil 10 spuitjes maken van 0,1 ml : 500 iu voor 2 x p week 500 iu.
Mijn vragen zijn:
Ik heb insuline spuitjes van 0,5 ml x 8 mm
Maar deze zijn tekort om bijvoorbeeld vloeistof op te zuigen ik las dat je de ampul ook op zijn kop kan houden
Maar in hoeverre bestaat de kans op glasscherven of splinters?

Gebruiken jullie filternaalden ?

En kan ik dan een optreknaald lets say 0,8 x 40 gebruiken om allereerst de vloeistof op te zuigen te mengen met de hcg en dan vervolgens gewoon de insuline spuitjes 0,5 ml x 8 mm gebruiken om ze op ze kop te vullen met 0,1 ml elk?

Thanks in advance.


Hcg ampullen (gebruik van opzuig filternaald nodig?)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire