jeudi 27 août 2015

Voedingsschema Bulk (Clean)

In een eerder topic heb ik aangegeven dat ik in November wil beginnen met mijn eerste kuur (Test-E
) en gevraagd of ik nu het beste kan bulken of cutten voor ik begin. Mij is aangeraden om te gaan clean bulken en dat is waar ik sinds een paar weken mee begonnen ben. Ik doe een combinatie van kracht en HT training 4 keer per week, het eetschema* dat ik hierbij hanteer is als volgt (zie bijlage).

Graag feedback op de verhoudingen, ik vind namelijk dat ik nogal vaak "lunches" heb. Ook zit ik qua vetten in verhouding laag, maar omdat ik clean bulk is dit misschien niet zo erg? :p


*Gebaseerd op behoefte vetvrije massa +500 cal

Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: xlsx Eetschema Clean Bulk.xlsx (10,7 KB)


Voedingsschema Bulk (Clean)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire