samedi 29 août 2015

Redelijke beginner met wat vragen

Hallo,

Nadat ik vroeger altijd redelijk gezet ben geweest en na een redelijke lange periode van ziekte 20 kilo ben afgevallen (waarvan er inmiddels wel weer 8 kilo aanzit) is het voor mij toch wel redelijk tijd geworden om eens echt wat aan mijn lichaam te gaan doen, om eens te kijken hoe ik er nu voor sta heb ik afgelopen maandag een dexa-scan laten uitvoeren om eens een globaal beeld te krijgen van hoe alles is, was hier niet al te blij mee (kwam een vp van 12 uit, 59k vvm en 7.8k vet).

nu zit ik sinds 1.5 week in een cut schema van 500 onder mijn onderhoud van 2500 calorien (+/-180 gram eiwit, 240 gram carbs en 70 gram vetten) nu vroeg ik me alleen af of het verstandig is om toch nog even door te gaan met het verbranden van vet (zoals op de foto's hieronder te zien is zit het nog voornamelijk op mijn onderbuik) of dat ik beter gewoon kan beginnen met bulken

voor bij de bulk had ik een voedingsschema uitgeschreven van 350 calorieën boven onderhoud op traingsdagen (rond de 350 carbs / 180 eiwit / 60 vet) en niet trainingsdagen op onderhoud te eten (meer vet en minder carbs)

het plan was om tijdens de bulk de eerste 8 weken met een full body schema te beginnen en daarna over te stappen op een up/lb split

niet gespannen
SPOILERS: TOON

gespannen
SPOILERS: TOON

zijkant
SPOILERS: TOON


SPOILERS: TOON


dat er meer massa bij moet, lijkt me toch wel duidelijk maar aangezien ik nogal onzeker ben na een redelijke verandering in mijn lichaam weet ik nu niet of ik liever die massa aankom of eerst van dat vet af kom
van nature een niet al te goede houding, als daar nog tips voor zijn hoor ik ze ook graag

mochten er meer vragen zijn over bijvoorbeeld mijn voedingschema dan plaats ik deze graag.


Redelijke beginner met wat vragen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire