dimanche 30 août 2015

Jay Bigguy's log

Na 5 jaar Westside Barbell heb ik me met veel moeite ertoe gezet eens wat anders te proberen.
Ik vond de conjugate methode en elke week een andere max zetten best een leuke en doeltreffende manier van trainen zowel als toen ik beginner was als toen ik wat verder gevorder was, maar ik heb het gevoel dat het tijd is voor wat anders. Kracht gains zijn het laatste jaar wat gestagneerd namelijk.

Ik heb vorige week het boek Practical programming for Strength Training gelezen en vind het pyramid voorbeeld op blz 210 erg interessant om eens te proberen. Je bouwt dan 4 weken lang volume op met 5jes en daarna drop je je volume en verhoog je de intensiteit.

http://ift.tt/1NQLEvj

Ik log al jaren op Wordpress, maar het lijkt me leuk om ook hier te loggen om zo wat input van jullie te krijgen.

Huidige raw stats:
Squat 240
Bench 180
Dead 330
totaal 750

----------------------------------------------------------
Week 1 – Day 1

Ik heb zaterdag de eerste training gehad.
Het squaten viel me flink tegen, terwijl ik al op 70% begon ipv 75% maar hopelijk went dit snel.

Squat
5x5x170 (70% PR)
2-3 min rust

Benchpress
5x5x125 (70% PR)
2-3 min rust

Deadlift
1×230 (70% PR)

Wrist roller
6×10
5×10
4×10

Wilde eigenlijk nog pullups doen, maar was leeg.


Jay Bigguy's log

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire