jeudi 27 août 2015

Wat te doen in de gym, als je thuis al alles doet, maar toch je abbo wilt gebruiken.

Ik ga morgen beginnen aan 5x5 ICF ik heb thuis een rack en barbell dus dat wil zeggen dat ik heel de workout thuis kan uitvoeren. Ik heb echter ook nog een sportschool abbo wat ik pas over een half jaar kan opzeggen.

Is er op de een of andere manier iets te bedenken wat ik op mijn rustdagen kan doen, zonder mijn progressie in de weg te gaan zitten? Misschien iets in de trant van lichte leg curls die op hun beurt weer mijn deadlift verbeteren… of iets meer direct pec werk… flyes bijvoorbeeld. Of gaat dit mijn herstel in de weg zitten… vind het zo zonde om te betalen voor een abbo wat ik niet gebruik.

Als je je afvraagt, hoezo traint die gast niet gewoon de workout 1 keer in de week in de gym…. nou we hebben 1 rack waar iedereen om staat te vechten, en dat is godsgruwelijk irritant. En als ie niet vrij is, kan je gaan zitten wachten.

Kortom, hoe kan ik toch nog van mijn abbo gebruik maken, zonder mijn herstel in de weg te gaan zitten.


Wat te doen in de gym, als je thuis al alles doet, maar toch je abbo wilt gebruiken.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire