vendredi 28 août 2015

kuurvoorstel

Als mijn bloedwaardes en hormonenbalans weer normaal is wil ik beginnen aan een nieuwe kuur.
Heb vandaag bloed afgegeven en maandag krijg ik mijn testosteron resultaat maar wil ergens begin januari weer bloed prikken en als alles goed is met een nieuwe kuur beginnen.

Ik wou off gear puur met voeding tot 10 procent komen, heb 5-6 maanden om 2-3 procent te zakken en dan wou ik 3-4 maanden een cleanbulk doen als volgt :

500 mg sustanon 250 (2x per week 1 ml)
100 mg NPP eod
Ik denk nog erover na of om 600 mg bold of 350 mg tren ace erbij te zetten omdat ik op test futloos ben en weinig eetlust heb.


Daarna 8 weken cut met als doel op 8 procent te komen.

500 MG test e EW of 250 mg test E met 100 mg NPP E0D en met 1 capsule efedrine op trainingsdagen


Kuur zal dan 4-6 maanden duren, zal er 500 iu hcg 2x per week zetten gedurende mijn kuur en 4 weken nakuur op 50 mg clomid


kuurvoorstel

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire