dimanche 30 août 2015

Weer beginenn na rug blessure? (Spit)

Beste BB'ers,

Anderhalve week geleden heb ik waarschijnlijk spit opgelopen tijdens het deadliften, dit schoot er direct in toen ik nog maar spanning begon te zetten. Volgens de dokter was het spit, heb toen spierverslappers (diazepam) meegekregen. Na 5 dagen voelde ik er niks meer van, ook niet met diep bukken e.d. Vandaag tijdens het werk (fysiek werk) heb ik er ook echt niks van gevoelt.

Nou is de bedoeling dat ik morgen start met mijn bulk, na een mooi cut seisoen gehad te hebben. Zou ik gewoon kunnen gaan trainen? Of toch nog iets wachten? Ik bouw weer netjes op incl goede warming up dus denk zelf dat het wel moet kunnen. Wat is jullie ervaring hiermee voor zover men dit gehad heeft? Wat deden jullie toen i.v.m. trainen? Nog iets waar ik op kan of moet letten?

Hoor het graag!


Weer beginenn na rug blessure? (Spit)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire