dimanche 30 août 2015

Beginner wil graag tips voor bulken

Yo forumer's,

Even voorstellen ik ben een 20 jarige student die ongeveer 3 jaar aan het trainen is. Anderhalf jaar terug ben ik erg ziek geworden en ben in 3 maanden tijd 15 kilo afgevallen. Ik was toen 1,83 , 74 kilo met een vet percentage van 9%. Dus was in 3 maanden tijd van 74kg naar 59,8 kg gegaan. Dat kwam door een abses in me keel, kon niet meer eten en ze zagen het pas bij de operatie van me amandelen...:mad:

Na de operatie ben ik weer flink gaan eten en na een jaar tijd weer gaan sporten. Ik sport nu weer een half jaar 4 keer in de week en weeg nu 75 kilo met een vet percentage van 14%.
Nu de zomer voorbij is en ik weer goed in me vel zit en weer in een lekker sport ritme zit wil ik graag gaan bulken en hoop van jullie mede forumer's wat tips te kunnen krijgen.

Ik wil graag een schema gaan uitzoeken waarbij ik al mijn eiwitten met natuurlijke voedingsstoffen wil binnen krijgen. ( geen eiwit shakes dus)
Op dit moment gebruik ik alleen bcaa's en creatine.
Ik hoop dat jullie mij een idee kunnen geven aan hoeveel kcal, koolhydraten, vetten, exc. Ik moet zitten.

Ik hoor graag wat tips!
(Excuses voor alle spelfouten maar ik ben een zware dyslect, hoop dat het jullie niet hinderd!)


Beginner wil graag tips voor bulken

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire