lundi 31 août 2015

Problemen met voeding/stofwisseling ?

Hallo mensen,

Ik train nu een half jaar fitness, leuke hobby maar ik wil het graag uitbreiden! Daarmee bedoel ik bulken en spiermassa erbij krijgen. Er zijn een paar problemen die ik heb :( als ik veel eet dan kom ik meer in vet bij in mijn onderlichaam(Benen billen etc). Dus dit probeer ik te beperken zodat ik er toch straks uit zie. Ik heb ook een kromme rug.

Wat ik eet op een normale dag (dus niet wanneer ik veel eet)

Ontbijt
Havermoutpap best wel veel
Paar glazen water
Creatine
Boterham met pindakaas

Lunch
Veel water
Boterhammen met pindakaas zo'n 3-4 Maar het kan ook met kaas zijn
Na het fitnesse ook protein shake

Avondeten
Wat de pot schaft, Aardappelen vis vlees ens komt allemaal aan bod in de week
ik heb geen cheat meals in de week.

Ik train 3 x per week en ook 3x voetballen.

Zou iemand mij kunnen helpen? Mocht er nog informatie ontbreken dan hoor ik het graag !

Alvast bedankt !


Problemen met voeding/stofwisseling ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire