lundi 31 août 2015

Advies nodig voor een zeer slechte rug van een dunne jongen

Beste DB'ers,

Na inmiddels anderhalf jaar vol fysio's, accupuntuur en chiropractie wil ik graag om advies vragen. Na 8 jaar te hebben gedanst werd geconcludeerd dat ik een kleine hernia heb gecombineerd met een vergroeiing en slijtage. Ik ben inmiddels anderhalf jaar aan het trainen maar worstel continue met gewichten, reps en sets. Soms gaat het goed en soms gaat het minder en ik zou graag naar een situatie willen gaan waar ik constant aan het trainen ben. ???

Mijn vraag is: Hoe kan ik het beste trainen? Ik wil graag zwaar trainen om het maximale uit mijn lichaam te halen maar wordt vaak tegengehouden door mijn rug. Daarbij komt ook kijken dat ik van mezelf niet veel weeg (65 kg, 1.75m). Ik volg inmiddels een voedingsschema. Van medesporters krijg ik te horen dat als ik veel reps zou doen, dat ik mijn lichaam alleen maar zou onderhouden. Ook niet de bedoeling natuurlijk!

Ik zou het enorm waarderen als jullie kunnen helpen. Alvast bedankt allemaal!


Advies nodig voor een zeer slechte rug van een dunne jongen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire