mercredi 26 août 2015

Advies supplementen

Hallo

Kan iemand mij helpen met advies? Ik heb moeite om voor mezelf de juiste supplementen te kiezen.
(doel droge spiermassa en vetpercentage verlagen)
Na wat info bij mensen, raden zij mij het onderstaande aan.

Graag zou ik gaan voor deze supplementen op een trainingsdag:
- ochtend: whey-shake + carnitine
- voor de training: amino + BCAA
- na de training: whey-shake

En deze supplementen op een niet-trainingsdag:
- ochtend: whey-shake + carnitine

1) Wat is jullie mening over deze opbouw?
Ik ga wel zeggen carnitine en amino zijn compleet nieuw voor mij, iemand in de gym zei dat ik die zeker moet nemen...

2) Als dit schema goed zou zijn, na welke periode moet ik stoppen met carnitine/BCAA/amino? Of gewoon blijven doornemen?

3) Ik zie helemaal de bomen niet meer door het bos van de supplementen, die kerel van de gym raadde "myprotein" aan. Zijn onderstaande producten ok?
- Ik dacht aan de whey voor: "Impact Whey Isolaat" http://ift.tt/16Do3fo - 92% eiwitten
- voor de BCAA - de Myprotein BCAA+ http://ift.tt/1KkHbA6

Maar echt geen flauw idee!!! wat ik moet nemen voor die amino en carnitine... Er zitten overal extra supplementen bij, ene is poeder, andere is een shot, andere een pil... Ik weet echt niet wat te kiezen... Iemand advies?

Thx voor de hulp!


Advies supplementen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire