mercredi 29 juillet 2015

Voorbereiding eerste kuur

Beste medekrachtpatsers,

Na ongeveer 4 jaar intensief trainen wil ik gaan beginnen aan mijn eerste kuur. In deze 4 jaar ben ik van 57kg naar 82kg gegaan met een uiteindelijk vetpercentage van 11% (7 puntsmeting door ervaren persoon). In deze 4 jaar heb ik veel geleerd over trainingsschema's, uitvoering van oefeningen, voeding en de daarbij behorende voedingsschema's. Maar ook over anabolen steroïden ben ik me de laatste 2 jaar aan het inlezen en kennis aan het opdoen. De basis in dus in mijn optiek goed om te beginnen aan een eerste kuur.

Na research op dit forum wordt vaak 500mg Test-E voor 12 weken aangeraden, eventueel een kickstart naar keuze, nakuren met nolvadex en HcG in de kuur laten mee lopen. Aangezien hier in vrijwel alle gevallen goede resultaten mee worden behaald heb ik er voor gekozen om een soortgelijke kuur te doen.

Week 1 - 4 Winstrol 40MG/ED
Week 1 - 12 Test-E 500MG/EW
Week 1 - 14 HCG 250iu/EOD
Week 14 - 18 Nolvadex 20MG/ED

Aangezien het een bulkkuur wordt (wel gericht op schone massa en geen dirty) twijfel ik over de kickstart met Winstrol aangezien dit natuurlijk niet de perfecte massabouwer is. Alternatieve betere opties zijn daarom welkom!

Daarnaast twijfel ik nog een beetje over de lengte van de kuur. Ik zie vaak 10 weken Test maar ook regelmatig 12 weken Test. Zijn die laatste 2 weken wel echt een toevoeging tijdens een kuur? Zijn de nadelen (langer herstellen) het waard om 12 weken te doen ipv 10 weken?

Voor mij is het onder controle houden van de bloeddruk ook vrij belangrijk aangezien ik 1 nier heb. Het eten van zout wordt dus ook geminimaliseerd (Het is al vrij laag). Maar voor de zekerheid beter nog wat minder nuttigen. Zijn er daarnaast ook nog (natuurlijke) hulpmiddelen die een positief effect hebben op het verlagen van de bloeddruk? Ik las laatst iets over rodebietensap? Alle info is welkom..

Ik ben van plan om in mijn quads te gaan injecteren. Hiervoor wil ik 0.7x30mm gaan gebruiken.

Naalden voor injecteren: http://ift.tt/1KzzYwV

Naalden voor optrekken: http://ift.tt/1CdWBjW

Spuiten: http://ift.tt/1CdWzbJ

En natuurlijk het nodige ontsmettingsmateriaal. Als er opmerkingen zijn over het gekozen materiaal hoor ik het graag!



Bij voorbaat dank voor het doorlezen en eventueel de moeite nemen om mijn vragen te beantwoorden :)

Gr Nick


Voorbereiding eerste kuur

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire