mercredi 29 juillet 2015

Trainingslog Vendettaa

Beste allemaal hierbij mijn 2de poging een goeie log te starten..

Ik zal mij eerst een voorstellen, mijn naam is Jeremy ik ben 26 jaar.. Ik heb een vriendin en 3 kids wat opzich al een hele drukke bedoeling is, maar gelukkig heb ik hiernaast nog veel tijd over om te knallen in de gym.

Op 17 jarige leeftijd ben ik begonnen bij defensie en dit is ook wanneer mijn trainingen zijn begonnen. Ik ben al een aantal jaren druk met trainen dus, niet alleen fitness maar ook behoort tot het trainings verleden.

De reden dat ik een log bij wil houden is om mijn eigen progressie bij te houden en te zien welke vooruitgangen ik maak. Hierbij zal ik regelmatig een foto uploaden en mijn trainingen updaten.

Hierbij de eerste training van gisteren, deze was lekker en heb heerlijk geknalt in de gym.

Bijlage 60847

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg Screenshot_2015-07-28-20-31-29-1.jpg (94,6 KB)


Trainingslog Vendettaa

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire