mercredi 29 juillet 2015

bloedwaardentest

Zou graag over een paar maanden een bloedtest laten doen om mijn testlevels te laten checken. Denk namelijk dat ik lage testlevels heb. Humeur is goed, geen moodswings enz. enkel libido is sinds een paar maanden heel laag naar mijn mening. In iedergeval stukken lager dan ie ooit was..

Krijg dagelijks genoeg vetten binnen. Supplementeer Whey, Omega3 en een multivit. Sinds een paar weken ook ZMA maar dit lijkt het probleem dus niet te verhelpen. Drink nooit alcohol, op het moment (vakantiewerk) wel redelijk wat koffie (gelezen dat dit je test kan beïnvloeden?). Gebruik ook geen drugs, wel 1-2 jaar gebruikt eens per 2 maanden ongeveer. Ook niks geks trouwens. De laatste keer is zo'n halfjaar geleden. Wel slaap ik op het moment redelijk weinig (zo'n 6-7u per dag) en ben net begonnen uit een caloriedeficit te klimmen, cut -> bulk.

Nu vraag ik me af hoe dit het beste aan te pakken en wat er dan getest moet worden (vullen zij dat in voor mij?). En is het wijsheid om dit gewoon bij de plaatselijke huisarts te laten doen of via interne t een of andere test te laten opsturen.

Zou liegen als ik zeg forever natty te blijven. Welke dingen moeten nog meer gecheckt worden met dat in gedachte? Heb geen zin om over een paar jaar nogmaals alles te laten natrekken omdat ik anders geen complete test heb laten doen om volledige referentiewaarden te hebben. En moet hier dan een smoes voor verzonnen worden?

Bvb dank ;)


bloedwaardentest

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire