vendredi 31 juillet 2015

Misschien longontsteking 4e week kuur, wat te doen??

Beste dbb'ers,

ik zit momenteel in de 4e week van mijn epistane / trestolone PH cycle. Voel me al een paar dagen niet lekker, overal spierpijn hoesten hoofdpijn etc. M'n vrouw heeft dezelfde klachten alleen al wat langer en erger, die is vanmorgen huisarts geweest en blijkt longontsteking te hebben. Antibiotica gekregen.

Stel ik heb of krijg dit ook, een longontsteking moet je niet mee blijven lopen dus zal ik eventueel uiteindelijk dokter moeten.. antibiotica tijdens PH lijkt me not done. Dus stel ik moet stoppen en direct aan de antibiotica, wat dan met nakuur? Kan antibiotica gewoon samen met nolva ?

Ik heb momenteel geen koorts, dat hoesten en de hoofdpijn zet ik me wel doorheen dus ik ga gewoon door met kuur en trainen alleen kost het me nu al resultaat. Kan veel minder intensief en zwaar trainen en eetlust is ook ver te zoeken. Baal er echt van, ben nooit ziek en nu net tijdens kuur midden in m'n vakantie dit :(


Misschien longontsteking 4e week kuur, wat te doen??

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire