lundi 27 juillet 2015

Spiermassa aankomen als Ectomorph

Hallo Allemaal ik heb serieuze hulp/informatie nodig voor het aankomen van spiermassa,

Ik train vanaf nu al 1.5 jaar maar ik ben in die 18 maanden nauwelijks spiermassa aangekomen ik ben nu 1.63 m lang en weeg 58 kilo. . Ik merk wel mijn lichaam kan meer gewicht dragen maar ik vind dat de groei van mn spieren zwaar achterloopt want ik zie niet echt verschil. ik train vooral met machines en dumbells in de sportschool.

De training duurt 1 uur en dat doe ik 1 of 2 keer per week ligt eraan of ik tijd heb voor de 2de keer tijdens de training focus ik me op het hele lichaam ik train dan met een gewicht tussen de 40 a 50 kilo met machines en gebruik voor mn biceps 6 t/m 9 kilo.

Hebben jullie tips of ik moet overgaan tot een splitschema dat ik 2 keer per week train.

1e borst,schouders,armspieren

2e benen,Rug

Hoe kan ik het het beste aanpakken dat ik wel resultaat ga zien in mn trainingen


Spiermassa aankomen als Ectomorph

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire