vendredi 31 juillet 2015

Cut schema

Hey allemaal,

Na een best lange tijd van bulken waarin ik van de 60 kilo naar de 78 kilo ben gegaan wordt het over een tijdje tijd om te cutten. Ik wil nog even doorgaan tot ongeveer 84 kilo. Neem aan dat het geen kwaad kan om alvast een schema te maken en ik vroeg mij af of jullie hierop tips of advies kunnen geven.

Ik zit op dit moment op de 78 kilo met vetpercentage van 18%. Gok dat ik dus een vetpercentage van 22% kom met 84 kilo. Tis een gok dus misschien wordt het wel meer of minder.

Wat denken jullie dat een goed doel is om naar toe te werken? Ik zat zelf aan dit te denken:

Stel is kom op die 84 kilo met een vp van 22%, dan heb ik ongeveer 18,5 kilo vet.
Doel is dan misschien om naar de 73 kilo te gaan met een vp van 12%. Vet is dan 8,5 kilo.
Val dan dus 11 kilo af waarvan 10 kilo vet.

Hier zit dus 1 kilo spier verlies bij wat hopelijk minder zal zijn, maar het is mijn eerste cut dus heb geen idee wat ik moet verwachten.


Mijn behoefte zit ongeveer tussen de 2800 en 3000 kcal van verschillende sites. Mijn schema is voor 3000 kcal gemaakt. Ik ga dan na mijn krachttraining een whey shake met water drinken en vervolgens cardio doen.


Ik denk dat mijn eiwitten en vetten wat aan de lage kant zijn. Is verandering nodig hiervoor?
Wat vinden jullie er verder van?

Hoor graag tips en alvast bedankt voor de moeite :)

Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: xlsx Voeding schema.xlsx (10,3 KB)


Cut schema

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire