mardi 28 juillet 2015

Voeding

Beste allemaal

Ik ben nu 16 jaar en ben vanaf mijn 15de bezig met trainen.
Ik ben de laatste paar maanden ook echt op me voeding aan het letten, ik vraag me alleen af of ik genoeg eet. En gezond genoeg eet
Ik woon gewoon nog thuis dus kan niet alles eeten wat ik wil maar probeer het zo veel mogelijk.

Op een gemidelde dag eet ik :

Smorgens +/- 7 uur een bak met komkommer, een blik tonijn en ui

Op werk +/- 10 uur een eiwitshake met havermout er door

Als ik thuis kom +/- 12:30 3 gebakken ei in olijf olie op brood met ham

Dan ga ik trainen,

Na trainen +/- 15:00 eiwit shake en brood met het gene wat in de koelkast licht.

Avond eten +/- 18: 30 gewoon wat er woord gemaakt

Voor ik ga slapen +/- 22:00 250 gram franse magere kwark

Ik hoop dat jullie kunnen zeggen of dit een beetje goed is aangezien ik niet alles kan eten wat ik wil.

Gr hidde


Voeding

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire