mercredi 29 juillet 2015

Starende mensen angst

Hallo, Klinkt misschien raar ik wil weer beginnen in de sportschool, ik moet werken aan korte hamstrings en een zwakke psoas. ik wil graag beginnen, maar ik weet nog van een tijd terug dat toen ik aan de squat begon er hele tijd tips en adviezen werden gezocht naar hoe het beter kon, dat vond ik prettig de hulp, maar ook best irritant want ik verlies elke keer mijn focus als ik denk dat andere mensen staren van hoe ik het fout doe als de trainer er niet bij is... dat weet ik nog van een paar jaar terug :) eerst kijken ze even en later komt er dan toch even iemand zeggen nee dat moet zo terwijl je net klaar bent zucht. Hoe kan ik dan toch knallen in de sportschool zonder last te hebben van mensen die kijken hoe je het doet of hoe je het fout doet... ? ??? ik zit er nog al mee, best simpel en dom , maar ik maak er iets heel groots van.???


Starende mensen angst

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire