jeudi 30 juillet 2015

clenbuterol

Hallo iedereen ....
Kent of heeft er hier iemand ervaring met clenbuterol CLENOX van MALAY TIGER er zitten 100 tabs van 0.04mcg in .
Ben deze ondertussen een dag of 10 aan het nemen nu met gering resultaat voorlopig .
Het is de eerste keer dat ik clen gebruik en buiten wat ik lees en zie op internet weet ik niet wat ik mag verwachten .
Dit is mijn schema : dag 1-3=1t, dag 4-6=1.5t , dag 7-9 = 2t , dag 10-12= 2.5t , dag 13-15=3t
en dan 2 Weken niets ...
Als ik na mijn 2 weken rust terug begin met clen kan ik dan best terug beginnen met dag 1 of ga ik verder met de hoeveelheid waarmee ik ben gestopt?

Welke producten kan ik er extra bijnemen voor een beter resultaat of alleen clen ?

Mijn doel is puur om af te vallen ...ik ga 4x per week naar de gym voor wat cardio en gewichtstraining


:)


clenbuterol

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire