mardi 28 juillet 2015

eddieuutemst's log

Hallo welkom in mijn log! Ik ga hier mijn trainingen en voeding bijhouden voor wat extra motivatie.

Wie ben ik:

Ik ben Edwin, 21 jaar oud. Nadat een aantal vrienden mij mee de sportschool hadden in gesleurd, was ik verslaafd! Dat was eind oktober 2013 en ik woog toen 57 kg. Nu 21 maanden later weeg ik 76 kg en ben ik als enige van mijn vrienden nog aan het trainen :p

Foto's:
Progressie oktober 2013 - mei 2014 - februari 2015:
SPOILERS: TOON


Huidige shape:
SPOILERS: TOON


Mijn huidige 1rm's:
DL: 157.5 kg
SQ: 102.5 kg :o
BP: 95 kg

Mijn trainingsschema:
SPOILERS: TOON


Trainingen 22 en 23 juli 2015:
SPOILERS: TOON


Training 28 juli 2015:
In het groen geef ik de setjes aan die gemakkelijk gingen en dus de volgende training in gewicht verhoogd worden.


Bench ging lekker vandaag. De rest wat minder, ik kreeg tijdens de BORs last van mijn pols. Heb toen maar ff een wristwrap in elkaar gebeund van een of ander vaag klitteband apparaat. Daarna ook maar wat meer rust tussen mijn setjes genomen maar kon daardoor mijn training niet voor sluitingstijd afronden. Ik rate 5/10


eddieuutemst's log

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire