jeudi 30 juillet 2015

Hulp nodig bij het maken van een voedingschema

Beste mensen,





Ik zal me eerst voorstellen, ik heet Burak ik ben 26 jaar oud en ben al ongeveer 3 jaar bezig met trainen.

Ik train elke week 3 of 4 keer per week en het is een leuke hobby die graag doe in mijn vrije tijd.



Nu ben ik werkloos geworden en wil ik me zelf er meer in verdiepen met voedingschema en trainingschema.



Ik ben 1 m 77 en weeg op dit moment 85 kilo. Ik wil heel graag droger worden(afvallen) en de principe leren hoe het werkt. Zodat ik andere mensen ermee kan helpen, die er moeite mee hebben.



Aangezien ik de alle tijd van de wereld heb wil ik me echt 100% op focussen, heb het meerdere malen zelf geprobeerd om mijn voedingsthema te maken maar heb nooit echt resultaat geboekt. Ik hield zelf alles bij met Myfittnisspal app.



Ik was zo erg in de war dat ik niet meer wist of ik überhaupt nog wel wou door trainen door gebrek aan info. Ik heb veel videos bekeken op Youtube hoe je een eetschema moet maken maar engels is niet mijn sterkte kant.

Ik was al mijn motivatie kwijt geraakt en ben ondertussen 4 a 5 kilo aangekomen.



Ik wil dit echt heel graag, ik heb me inkopen gedaan als het gaat om voeding.



Brocollis , kippenborst fruit kruiden zalm alles is ingekocht en in de diepvries gegooid.



Ik ben werkloos door de crisis dus heb alle tijd van de wereld.

Als jullie mij in de goede richting kunnen sturen zou het me enorm helpen.



mijn persoonlijke info

1m 77

85 kilo

ik train 4 a 5 keer per week (1 uur of 1,5 uur)

26 jaar

Wat betreft sups heb ik het volgende in bezit:
Whey hydroisolaat van xxl
Amino stack van xxl
Animal cutting stack
Vitamines a-z


zie bijlage voor foto







alvast bedankt

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg FullSizeRender.jpg (88,7 KB)


Hulp nodig bij het maken van een voedingschema

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire