jeudi 30 juillet 2015

Schijfruimte bar

Hallo,

Ik ben momenteel bezig mijn gietijzer schijven voor bumpers te vervangen. Een stuk fijner voor mijn homegym qua geluid en beschadigen.

Nu vraag ik mij alleen af. Ik heb op mijn ATX ram bar maar sleeves van 42 cm. Daar zouden net 4x25 bumpers op passen inc sluiting.
Als ik met 20kg bumpers zou laden passen er net geen 5 op dus het max wat ik aan gewicht op de stang kan hangen is 8x25 = 220. Hoe doen jullie die veel zwaarder liften dat? Bumpers die ik heb zijn overigens die van ATX: http://ift.tt/1IN6ICO

Is het beter om maar 1 set bumpers te gebruiken en de rest met ijzer of gewone rubber plates (die veel dunner zijn en waar er dus meer van oppassen) te vullen?

Vooralsnog is mijn pr pas 200kg dus heb er geen directe invloed van maar toch voor aanschaf van spullen beter om er nu al over na te denken.


Schijfruimte bar

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire