jeudi 30 juillet 2015

voeding probleem op vakantie

Ik ben al een weekje in Turkije en heb hier ook een mooie gym gevonden waar ik elke middag lekker aan het trainen ben. In Nederland kon ik makkelijk mijn macro's halen maar hier lukt dat niet.. ik heb die low carb dieet ook gelaten omdat het hier onmogelijk is om elke dag vlees te eten, het is hier echt f*cking duur vergeleken met NL. Eerste paar dagen hield ik me aan me kcal behoefte van 1700 maar daarna merkte ik dat ik te snel aan het afvallen was. Dat kwam doordat ik elke dag + 20 km aan het lopen was en daardoor te veel in een deficit zat. Nu let ik niet meer zo op mijn macro's en probeer ik eigenlijk om genoeg kcals binnen te krijgen. Ik train op een lege maag en daarna neem ik een proteine shake met een ijsje, half uur later 3 gebakken eieren. Later in de middag haal ik nog wat ijsjes en een durum. Avondeten is verschillend maar voor het slapen gaan neem ik nog wat snelle koolhydraten.

Mijn vraag is : Zou ik nu doorgaan met het letten op mijn kcal inname of moet mijn macro's ook goed zijn?

(Volgens S Health op mijn Samsung verbrand ik tussen de 800 en 1000 kcals per dag door alleen te lopen. )


voeding probleem op vakantie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire