vendredi 31 juillet 2015

Hoe val je nou precies af?

Hoi,

Zoals de titel al weggeeft, ik ben geen afval expert. Sterker zelfs, ik heb geen idee hoe ik moet afvallen. Ik ben nog maar 16 jaar oud, ben 1.73 en 73 kg, ik weeg dus iets teveel en dat is ook wel te zien. Ik heb nogal dikke benen en natuurlijk een buikje waar ik graag van af wil. Nou ben ik niet de beroerdste en ben ik niet bang om te bewegen en mijn dieet is gezond gevarieerd, dat is zeker. Maar ik weet niet wat voor beweging ik moet doen om minder breed te worden en wat kilo's af te vallen. Ik wil gewoon werken tot een op en top gezond lichaam, maar weet niet waar ik moet vragen hoe ik dat moet bereiken en zo beëindigde ik hier. Dus kan iemand mij vertellen hoe ik kan afvallen?


Hoe val je nou precies af?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire