mercredi 29 juillet 2015

Natuur na 16 weken test primo en op vakantie tussen kuur en nakuur hcg?

Zoals de titel al aangeeft ben ik +- 16 weken on geweest.
Ik heb afgelopen zaterdag laatste injectie gezet met test 250 primo 500.
Nu slik ik al 1,5 week nolva 10mg ed tegen opkomende gyno.
Gyno is volgens mij weg maar nog wel gezwollen tepels (had ik al beetje)

Maar welke nakuur kan ik nu het beste pakken en hoe lang?
Ik heb nolva clomid en power pct van LYY in huis dus zeg het maar.

Ook ga ik van de week een weekje op vakantie
Hoe ga ik dit met hcg doen?
Moet ik een extra hoge dosis zetten voor ik wegga en als ik terug kom weer of moet ik gewoon even overslaan?

En de nolva kan ik denk ik ook niet meenemen. Of moet ik echt paar meenemen in het vliegtuig?


Natuur na 16 weken test primo en op vakantie tussen kuur en nakuur hcg?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire