mardi 28 juillet 2015

Vitamine B5 tegen acne , effectief en hoeveel ?

Guys ,

Ik heb wat schouder en nek - rug acne ontwikkeld laatste weken , ik ben al tijdje bezig met kuren alleen sinds ik tren suspension ben gaan zetten is het begonnen , schommelingen heb dit veroorzaakt neem ik aan. Met tren ace , test prop heb ik hier geen last van gehakt op paar pukkeltjes na maar nu is het wel stuk heftiger. Toch wil ik geen roa nemen omdat de bijwerkingen heftig zijn , mijn vraag is nu of vitamine B5 mij gaat helpen of dat ik de sides maar voor lief moet nemen en roa moet gaan slikken ? Wat zou een milde dosering zijn wat geen droge lippen enz veroorzaakt dat toch effectief is ? En voor vitamine B5 , 10 gr per dag is wat bij velen effectief werkt ? Met tren suspension ben ik gestopt , het was veruit beste Aas wat ik heb genomen maar de acne heeft me wel terug gedeinsd , wat is het tenslotte waard om een goed lichaam te hebben dat vol met bubbels en pukkels zit .


Vitamine B5 tegen acne , effectief en hoeveel ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire