mercredi 29 juillet 2015

Squatten slechte knieën

Beste dames van het forum,

Mijn vriendin heeft slechte knieën. Dit is soms in het dagelijks leven al vervelend
maar met trainen al helemaal. Ze heeft een tijdje niet getraind (daarvoor wel vertelde ze mij), en ik heb
haar nu zo ver gekregen om minstens 3x in de week mee te gaan met mij :).

Nu is alleen het probleem dat zij al last krijgt als ze een stukje gaat warm lopen.. Zelf geeft ze wel aan dat toen zij eerder trainde dat het steeds een beetje minder werd naarmate de tijd vorderde, niet per training maar na een aantal maanden.

Dit lijkt mij toch niet helemaal goed? Ik heb het gevoel dat als ze maar door blijft gaan zoals ze doet, warm lopen met pijn in de knieën en hopen dat het over gaat, dat het nooit over zal gaan? Ook zou ze graag willen squatten en lunges willen doen maar dat is natuurlijk ook pijnlijk. Het enige wat ze nu redelijk kan doen is legpress en 'dat apparaat waar je je bovenbenen naar buiten moet duwen'.

Mijn vraag is dan ook, heeft één van jullie dit toevallig ook meegemaakt? Wat hebben jullie gedaan?
Ik heb haar trouwens gezegd om in ieder geval naar de fysio te gaan maar dat hielp volgens haar eerder ook al niet..

Mvg,

GoingFor22s


Squatten slechte knieën

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire