mercredi 26 août 2015

Supplementen stack uitbreiden

Ik wil mijn huidige supplementen stack uitbreiden met producten die echt werken en mij zullen helpen om mijn doelen te behalen. Mijn doel is om mijn vet% verder te laten zakken en tegelijkertijd iets meer spiermassa op te bouwen. Voedingspatroon is bij mij zeker in orde.

Ik wacht nog op een pakket van XXL dat ik gewonnen heb met een Facebookactie van DBB, maar ik weet nog niet wat de inhoud zal zijn ;). Dus afwachten of daar iets tussenzit dat ik kan toevoegen aan mijn huidige stack.

Mijn huidige supps :
- Whey en All day Protein
- BCCA's van XTEND (is voor mij een no brainer, echt heel goed spul)
- Multivitamine

Ik zat er zelf ook aan te denken om een eigen Pre-workout (ingrediënten tips zijn welkom) te maken of een creatine-supplement te nemen (Green Magnitude van Controlled Labs).

Alvast bedankt voor jullie feedback


Supplementen stack uitbreiden

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire